EICMA 2014 tarptautinė motociklų paroda. Nuotraukų albumas

EICMA 2014 Milanas

Tarptautinė motociklų paroda EICMA 2014 įvyko Milane 2014 lapkričio 6 – 8.

EICMA 2014 parodoje teko pabuvoti gyvai, taigi keletas įspūdžių iš parodos.

Šiemet buvo laukiamos kelios premjeros sportinių motociklų klasėje, tai vadinamieji hyperbike, kuriuos pristatė Kawasaki (H2 Ninja), Honda (RC213V). Atnaujinti ir Yamaha R1, kurios variklio galingumas perkopė 200ag, bei Suzuki GSXR1000, kuris gavo ABS stabdžių sistemą, bei atnaujintas spalvas. Ducati pasirinko paprasčiausią, bet patikrintą kelią – į savo flagmaną Panigale įmontavo variklį su padidinta kubatūra ir tapo Panigale 1299, kurio variklio galingumas jau viršija 200AG. Naujienų buvo ir kitų kategorijų motociklų klasėse, bet ne viską spėjome užfiksuoti ir įdėmiai išstudijuoti. Nemažai gamintojų savo gamoje pristatė šiuo metu madingus caffee racer tipo motociklus, kurie tikrai atrodė įspūdingai, kaip retro stiliaus motociklas su naujausių technologijų pagrindiniais elementais.

Dabar kiekvienas automobilių gamintojas stengiasi rinkai pristatyti elektra ar hibridine pavara varomus automobilius. Nuo jų bando neatsilikti ir motociklų gamintojai. Netgi legendinis Harley Davidson pristatė savo elektra varomą motociklą. Jo išvaizda nėra klasikinė, būdinga HD motociklams – daugiau panašumo į buvusio HD padalinio Buell motociklus. Na, išvaizda prieštaringa, bet čia jau skonio reikalas. Gamintojas šį elektromotociklą išleido daugiau dėl pasaulinių tendencijų, nei dėl būtinybės. Daug realesni ir išdirbti italų gamintojo Energica motociklai. Tai street ir superbike  tipo motociklai, atrodantys kaip benzininiai modeliai, bet pro spoilerius matosi, kad viduje įmontuoti ne vidaus degimo varikliai. Charakteristikos vieno iš Energica modelio EGO yra įspūdingos: galingumas 100kW prie 4900-10500aps/min, sukimo momentas 195Nm prie 0-4700Nm!!!! Maksimalus greitis ribojamas iki 240 km/h, įsibėgėjimas nuo 0 -100km/h per 3 s. Su pilnai įkrauta baterija galima nuvažiuoti 150km. Kol kas trūkumas tik didokas svoris – 258 kg, na, bet čia jau laiko klausimas, kad abus išspręsta baterijų talpos/svorio problema.

Bendrai šiemetinė EICMA paroda žymiai sumažėjusi, tiek dalyvių, tiek žiūrovų prasme. Nebuvo daugelio motociklininkų aprangų, apsaugų, šalmų ir kitų aksesuarų gamintojų. Taip pat beveik nebuvo tepalų, padangų gamintojų ir dilerių stendų. Galbūt tai paaiškinama tuo, kad motociklų pramonė smunka, taip kaip Europos ekonomika, galbūt sutrukdė prieš tai vykusi analogiška paroda Kelne (Vokietijoje), kurią gamintojai ar pardavėjai pasirinko kaip pagrindinę.

Na, bet paroda įvyko ir kas joje buvo parodyta matysite iš fotoreportažo.